Ramdala-Kiza

Alla inlägg under augusti 2010

Av ramdala-kiza - 8 augusti 2010 20:18

 
Av ramdala-kiza - 6 augusti 2010 16:51

Tänk vad man uppskattar semester. inte behöver jag flyga o fara för att det ska bli underbara lata dagar.

Semester handlar om att ladda batterierna, att kunna ta till vara på vad dagen bjuder på.

I dag på morgonen var jag lite ledsen, vet ej varför, ibland kanske själen bara behöver känna den känslan.

Igår grät jag när jag läste det sista kapitlet i min bok "Johannas saga". Den rekomenderar jag varmt.

Kanske klimakteriet som spökar, men just nu känns allt riktigt bra. Vi ska snart äta lite middag sedan ska vi ut o meta.


Ska skriva lite mer sedan. har lite att berätta, men då lösenordsskyddar jag inlägget.

ha det bäst //AM

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards