Ramdala-Kiza

Alla inlägg under april 2011

Av ramdala-kiza - 28 april 2011 17:01

Nu mina väner är jag tillbaka från ett mycket långt uppehåll. 

Som många vet har jag flyttat och det tog lite på krafterna.

men nu känns allt bara bra. Jag har fått så fint här hemma och jag kommer att sätta in lite bilder.

Dagarna ser ungefär lika ut som vanligt till skillnad från att jag mår mycket bättre i min själ, deppigheten har släppt och jag har hela tiden små projekt på gång. Tiden närmar sig nu för den underbara nedkomsten av mitt lilla barnbarn.

I början av Maj nu är det beräknat till. Är väldigt nöjd med det större boendet jag ordnat så jag kan ta hem hela min familj, vi kan alla sitta runt bordet o äta gott, och jag hoppas verkligen de blivande föräldrarna kommer att våga anförtro mig att till att vara barnvakt ibland,ska bli underbart.


Nu följer lite bilder på mitt boende och omgivningarna...

Så välkommen till Solhaga gård:


                         

// Annmarie

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards