Ramdala-Kiza

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Tävlingsdags.

Av ramdala-kiza - 17 mars 2012 18:06

Nu är våren på antågande och det måste firas.



Jag lottar ut ett presentkort hos :


                         




Allt du behöver göra är att länka mitt tävlingsinlägg på din blogg med bild, samt  på din Facebooks sida.

Du kommenterar här nedan och talar om varför just du ska vinna.Med din signatur länkar du även till din blogg, har du ingen sådan skickar du med annan form av kontaktuppgift..



Lycka till min vän och presentkortet är laddat med 100 skr .



Tävlingen avslutas den 6 april kl 20.00



//Annmarie


 

 
 
Joan

Joan

17 mars 2012 19:00

Skulle vara en perfekt present till min dotter som fyller år nästa månad.. hon inreder sitt lilla hem med kärlek och smak..//J

http://meavitamittliv.wordpress.com.se

 
Johanna

Johanna

18 mars 2012 23:45

Min lilla motivering är att jag bor i ett hus som min sambo flyttade in i med sitt ex, och det är inte mycket nu som är MITT. Har precis börjat få upp ögonen för inredning, så kan jag få bidra med något till vårt gemensama hus så vore det mer än toppen! =)

http://strongangel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ramdala-kiza - 23 mars 2012 18:05

Jag avlsutar nu min blogg. Jag kommer att ha den vilande  bara av den orsaken att jag har så många bilder här som jag vill ha kvar ,många minnen. Men jag kommer från och med nu att aldrig mer skriva ett inlägg.  Tävlingen som pågår har jag fått...

Av ramdala-kiza - 22 mars 2012 20:07

Bara du vet vad just dessa bilder säger till dig... Bilder talar till oss på olika vis, den unika känslan ligger i dig som den unika betraktare som du är.     Skriv gärna en kommentar och tala om vad du får för känslor, och vad de gör med dig...

Av ramdala-kiza - 22 mars 2012 15:04


De senaste veckorna har jag inte känt igen mig själv.  Är ingen storätare men nu den senaste tiden kan jag jag känna hunger på de allra märkligaste tider och ställen, under möten, efter möten, när jag springer i korridoerer och kulvetar. I går tr...

Av ramdala-kiza - 21 mars 2012 20:47


med besökandet....       

Av ramdala-kiza - 21 mars 2012 19:24


tror jag.. Lyssnade på ett program på P1 som heter Tendens.. en underbar kvinna som heter Agnesdotter i efternamn och är journalist i botten skolade om sig till rörmokare efter att ha gått in i den berömda väggen, berättade sin fantastiska resa. Nä...

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards