Ramdala-Kiza

Alla inlägg under oktober 2011

Av ramdala-kiza - 1 oktober 2011 09:22

ner för trappen idag. sovit så oroligt och drömt en massa.

Inte kontigt iofs men ändå, men efter ett par muggar kaffe och en skön promenad med Katla så är man på banan igen.

I går var det hektiskt, dels för att jag har nåt virus i kroppen o ett i datorn med förresten , besökte sjukhuset för en undersökning och planerande av en stor operation jag ska gå igenom.

Alla prover var bra. 

Blev glad för det för är man snart 52 kan man vänta sig vad som helst. Men bltr låg på 142/85, lungor  u.a , Ekg u.a vikten 59,4  samt 22 i blodvärde. Så tipp topp får man säga.

Operationen sker någon gågn runt v 43.

De ska gå in i buken och lägga ett nät runt vesica  lyfta upp allt ihop, skära av  sfinktren för att sedan fästa den i bäckenbenet. och se om de kan gör något åt de nerver som har blivit skadade. Det ska bli så skönt att få detta fixat nu.


Jag kommer att bli i skick som ny jag, underredsbehandling rostskydd o tektylad, kommer jag sedan inte att gå igenom besiktingen  så säg?

Öl Eva Veit ska göra den och det är jag trygg med, hon har opererat mig förut, en mycktet trevlig person är hon som man kan sitta och prata med om både ditten och datten när man är hos henne.


Idag ska Linn och jag bara ta det lugnt, ska ringa ett par samtal bara.


Ska höra med bonusbarnbarnens Johanna om jag och Linn kan ta en runda upp till dom i veckan, har plockat så mycket trattisar så jag tänkte de kunde få en del, o sedan är det så roligt att få se o känna på alla babykläder och naturligtvis krama om barnen, Linn tycker det är kul att träffa T, var länge sedan nu.


Nej, en kopp kaffe till nu så springer man på tå sedan.... 



//Annmarie 

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards