Ramdala-Kiza

Alla inlägg under december 2010

Av ramdala-kiza - 3 december 2010 20:19

En sockerbagare här bor i staden..

han levererar låter som man vill lyssna på hela dagen....


Hejja Olle, hoppas du tar hem hela Idol, en sådan karisma, en sådan fin o personlig röst.

Du verkar vara ödmjuk, ha empati o är helt ärlig o rak. 

Ett stort lycka till.      


  

Av ramdala-kiza - 3 december 2010 15:17

Kan någon hitta felen på bilden?

   eller är allt fel?

Ovädret har slagit till med 100% kraft, ofarbara vägar, lastbilar i dikena.. drivor på körbanan så man hittar inte vägen.

Men som sagt det är en världslig sak i det stora hela.

Linn bättrar på sig men mår väldigt illa idag, hon har svårt fortfarande att gå, men det beror på att hon låg fastspänd så länge. 

Spasmerna har avtagit i armar o ben, skönt. Nu ska vi bara ha en skön kväll kanske titta på Idol om hon orkar.


  


Ha en fin fredagskväll alla...

Annmarie

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards