Ramdala-Kiza

Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Hur man än vänder sig...

Av ramdala-kiza - 15 december 2010 10:02

..så har man ändan där bak!!!

Och det är väl tur det, så man slipper att glo på den hela dagarna.


Här i livet finns flera val att göra, det vi bestämmer o det vi väljer här o nu är alltid det bästa valet.Sedan så när man blickar tillbaka så kanske man har facit i hand o tänker att jag kanske skulle gjort eller valt på ett annat vis.. men det går aldrig att backa bandet, utan just då i den situationen så kändes det rätt just för dig.

Släpp det och gå vidare.

Allt som är rätt känns lätt, o det som känns lätt är rätt!

De orden har jag med mig varje dag. 


Men det är bara att blicka framåt o vänta på nya stora val som ska göras....

  


Ha en finfin Onsdag


Annmarie

 
 
Sita

Sita

15 december 2010 17:33

Jag har en ny header nu. Jag kommenterar inte dej mer om du inte skriver till mej här. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

ramdala-kiza

16 december 2010 00:08

Ja men jag har ju skrivit massor med gånger, senast att jag inte förstod det om sjalen,om jag hade funderat om den.Men jag såg inget svar. Det är inte alltid jag svarar alla Sita. Förlåt om jag gjort dig ledsen.;-(//kramar om

 
Carina

Carina

15 december 2010 19:23

Kloka ord du delar med dig av vännen!
*Kramar om*

http://cinacarina.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

18 december 2010 08:41

Om man nu gör fel val i livet el. att det går snett på ngt annat vis så tycker jag man ska se det som erfarenhet. Och erfarenheter är det bästa man kan ha med sig framöver, eller hur?? Utan misstag inga erfarenheter, så enkelt är det ju. Ha en jättegosig helg på dig. krAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Sita

Sita

18 december 2010 17:33

Jag har inte sett att du frågat något. Vad vill du veta om sjalen? Vi har nog något fel mellan oss. Kram

http://siitasblogg.blogspot.com

ramdala-kiza

19 december 2010 18:01

Ja.. du sa häromdagen här på bloggen
Har du funderat mer på sjalen eller hur blir det?
Jag frågade då vad du menade,kommer inte ihåg att jag frågat något. Men fick inge svar..;-)
Men den värmer mig så gott så.. //Kramelikram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ramdala-kiza - 23 mars 2012 18:05

Jag avlsutar nu min blogg. Jag kommer att ha den vilande  bara av den orsaken att jag har så många bilder här som jag vill ha kvar ,många minnen. Men jag kommer från och med nu att aldrig mer skriva ett inlägg.  Tävlingen som pågår har jag fått...

Av ramdala-kiza - 22 mars 2012 20:07

Bara du vet vad just dessa bilder säger till dig... Bilder talar till oss på olika vis, den unika känslan ligger i dig som den unika betraktare som du är.     Skriv gärna en kommentar och tala om vad du får för känslor, och vad de gör med dig...

Av ramdala-kiza - 22 mars 2012 15:04


De senaste veckorna har jag inte känt igen mig själv.  Är ingen storätare men nu den senaste tiden kan jag jag känna hunger på de allra märkligaste tider och ställen, under möten, efter möten, när jag springer i korridoerer och kulvetar. I går tr...

Av ramdala-kiza - 21 mars 2012 20:47


med besökandet....       

Av ramdala-kiza - 21 mars 2012 19:24


tror jag.. Lyssnade på ett program på P1 som heter Tendens.. en underbar kvinna som heter Agnesdotter i efternamn och är journalist i botten skolade om sig till rörmokare efter att ha gått in i den berömda väggen, berättade sin fantastiska resa. Nä...

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards