Ramdala-Kiza

Alla inlägg under juli 2010

Av ramdala-kiza - 1 juli 2010 10:53

Ser ni alla, att utseendet på min blogg har ändrats?

det är min dotter linn snart 12 år som hjälpt sin mamma med detta.   Hon ringde mig i går kväll o ville att jag skulle gå in på hennes blogg o se hur fint hon gjort. och så föreslog hon att hon kunde ändra min layout med... å sååå här fint blev det..Eller hur?

Hon är så duktig den lilla fnulan. saknar henne när hon är hos pappa,men på måndag syns vi igen och då ska vi gå på Bio i veckan... mysigt!!!  


 

Presentation


Kära läsare. Välkommen till min blogg. Jag hette förut AM;s Radioprat då jag bloggade för Metrobloggen. Frilansar ej på SR längre, men du kanske vill hälsa på mig ändå. O DU... du behöver ej ta av dig skorna när du kliver in.



räknare

Sök i bloggen

Undersökning på skoj.

Vilka sökväg tog du för att hitta hit?
 Jag kan adressen.
 Genom Facebook.
 Google
 Genom annan blogg.
 Av en ren slump.
 Genom bloggplatsen.se
 Annan sökväg ex bloggportalen, Radio Blekinge,bloglovin
 Jag prenumererar på din blogg.

Väder just NU

klart.se

Read my blogg.

Alvas Hus

Länkar

Besöksräknare

Besöksstatistik

Senaste inläggen

I mitt fotspår.

Arkiv

Bloggfy


Ovido - Quiz & Flashcards